Diada de SANT JORDI 2016 a la Fundació Jordi Sierra i Fabra

El dia de Sant Jordi és un dia molt especial per a tothom, però especialment, el dia del llibre és un gran dia per a tots aquells que treballem dia a dia perquè la lectura i l’escriptura tinguin el paper que es mereixen a la nostra societat.

Des de la Fundació Jordi Sierra i Fabra volem compartir aquest dia amb tots vosaltres.

A partir de les 10 del matí ens podreu trobar a la nostra parada de llibres davant de la Fundació.

A partir de les 18 hores hi trobareu al Jordi Sierra i Fabra perquè us signi llibres i pugueu compartir una estona amb ell.

Com cada any, el Jordi Sierra i Fabra anirà a diverses parades de llibres durant el dia:

• 11 a 12 hores: Abacus, Plaça de Catalunya/Portal del Àngel.
  • 12 a 13 hores, llibreria Alibri, Rambla de Catalunya, 20.
  • 13 a 14 hores, Les Rambles, baixant a mà esquerra (davant Teatre Poliorama).
  • 16 a 17.30 hores, Rambla Catalunya/Consell de Cent
  • 18 a 20 hores a la Fundació Jordi Sierra i Fabra, Carreras i Candi 80.

Us hi esperem!