Carreras i Candi 80, Barcelona
Web Oficial de la Fundació '

Premi Ficcions

UN PREMI QUE RECOMANA LA FUNDACIÓ JORDI SIERRA I FABRA

La Fundació Jordi Sierra i Fabra, dóna suport i recomana la participació al “Ficcions, l’Aventura de Crear Històries”.
Des de l’inici d’aquest concurs, hem estat presents i col·laborant com a part del jurat i com a part activa en l’acte de lliurament dels premis en diverses ocasions.

Ficcions és un concurs literari en català que proposa crear una història de ficció dividida en tres capítols. Pren com a punt de partida un primer inici que cal escollir d’entre diverses propostes. Aquest concurs s’ha consolidat com a espai de creació literària dels alumnes de secundària i batxillerat dels territoris de parla catalana des de l’any 2007.

Hi poden participar joves de tots els territoris de parla catalana, des de 3r i 4t de l’ESO fins a Batxillerat i Cicles Formatius. Hi ha dues modalitats de participació: en grups de fins a tres membres o individualment.
El jurat decidirà quina és la millor història i es valorarà la qualitat literària dels textos, la coherència argumental i la originalitat dels relats.

Més informació a: www.ficcions.cat

Podeu contactar amb Ficcions a través dels següents canals:

ficcions@amic.media

facebook.com/ficcions