Carreras i Candi 80, Barcelona
Web Oficial de la Fundació '

La Fundació Jordi Sierra i Fabra

La Fundació Jordi Sierra i Fabra té com a finalitat promoure la cultura i les arts en general, especialment l’ajuda a joves artistes, escriptors en llengua catalana o castellana, il·lustradors, creadors audiovisuals i d’arts plàstiques.

Per tal d’aconseguir aquesta finalitat, la Fundació Jordi Sierra i Fabra compte amb un Centre Cultural ubicat al barri de Sants-Badal. El Centre Cultural és un espai cultural multidisciplinari per a la ciutat de Barcelona que ofereix activitats, eines i metodologies perquè els infants, joves i adults puguin avançar en el seu procés creatiu i cultural.

El Centre Cultural és un espai obert al públic que disposa d’una sala d’actes multimèdia amb biblioteca i zona d’estudi, així com de l’exposició permanent amb els records de la vida professional i literària del fundador, Jordi Sierra i Fabra.