Carreras i Candi 80, Barcelona
Web Oficial de la Fundació '

Taula rodona: LA MÚSICA DE LES PARAULES

El Centre Cultural de la Fundació obre les seves portes, un cop més, a l’escriptura, la lectura i la música, amb la taula rodona “La música de les paraules”.

El dimecres 19 d’octubre de 2016 a les 19.30h vam comptar amb la presència de dos grans artistes compartint amb nosaltres la seva passió per l’escriptura i per la música.

Antonio Baños, músic, periodista i escriptor; Santi Balmes, músic i escriptor i Jordi Bianciotto, critic musical i escriptor, com a moderador, parlen de les seves experiències en el món de la música i l’escriptura.

A “La música de les paraules” s’aborda la complicitat creativa dels músics que també han decidit endinsar-se en el món de l’escriptura.

• Antonio Baños (Barcelona, 1967), músic, periodista i escriptor. Forma part del grup de música Los Carradine, ha treballat i col·laborat en mitjans de comunicació i ha escrit diversos llibres, entre ells, La rebel·lió catalana, 2013.

• Santi Balmes (Catalunya, 1970), músic i escriptor. Vocalista del grup Love of Lesbian i escriptor de diversos llibres, entre ells, La doble vida de las hadas, 2014.