JORDI SIERRA I FABRA

Foto Jordi per la pestanya web

Jordi Sierra i Fabra web oficial:

Jordi Sierra i Fabra

Jordi Sierra i Fabra, escriptor, president i creador de les dues Fundacions que duen el seu nom, una a Barcelona i una altra en Medellín, va començar a escriure als 8 anys, i no ha deixat de fer-ho mai.

Va néixer en 1947. Fill únic d’una família humil, es va topar amb molts obstacles que frenaven el seu desig de ser escriptor, però va aconseguir fer realitat el seu somni i, finalment, en 1972 va publicar el seu primer llibre. Des d’aleshpres porta editats més de 450 títols, molts d’ells best sellers, ha guanyat prop de quaranta premis literaris i ha estat traduït a trenta idiomes. Ha rebut un centenar de mencions honorífiques i figura en múltiples llistes d’honor. Les vendes dels seus llibres superen els onze milions d’exemplars.

Durant molt de temps ha reservat un mes de cada any per visitar escoles i donar xerrades a estudiants de tot el país; ha dedicat també una bona part del seu temps a viatjar per diferents indrets del món per donar xerrades, assistir a actes literaris i culturals en general o per rebre algun dels molts premis i distincions que atresora.

En l’actualitat, el seu treball literari i les seves obligacions en les dues fundacions que presideix no li deixen massa temps lliure, per la qual cosa les seves xerrades a estudiants les dóna únicament al Centre Cultural de la Fundació Sierra i Fabra, de Barcelona, situat al carrer Carreras i Candi, 80 (Sants) – 932506183

_______________________________________________________

Jordi Sierra i Fabra web oficial:

El escritor Jordi Sierra i Fabra, presidente y creador de las dos Fundaciones que llevan su nombre, una en Barcelona y otra en Medellín, empezó a escribir a los 8 años de edad, y no ha dejado de hacerlo nunca.

Nació en 1947. Hijo único de una familia humilde, se topó con muchos obstáculos que frenaban su deseo de ser escritor, pero consiguió hacer realidad su sueño y, finalmente, en 1972 publicó su primer libro. Desde entonces lleva editados más de 450 títulos, muchos de ellos best sellers, ha ganado cerca de cuarenta premios literarios y ha sido traducido a treinta idiomas. Ha recibido un centenar de menciones honoríficas y figura en múltiples listas de honor. Las ventas de sus libros superan los once millones de ejemplares.

Durante mucho tiempo ha reservado un mes de cada año para visitar escuelas y dar charlas a estudiantes de todo el país; se ha dedicado también a viajar por distintos lugares del mundo para dar charlas, asistir a actos literarios y culturales en general o para recibir alguno de los muchos premios y distinciones que atesora.

En la actualidad, su trabajo literario y sus obligaciones en las dos fundaciones que preside no le dejan demasiado tiempo libre, por lo que sus charlas a estudiantes las da únicamente en el Centro Cultural de la Fundació Sierra i Fabra, de Barcelona, sito en la calle Carreras i Candi, 80 (Sants) – 932506183