Jordi Sierra i Fabra en la Feria del Libro de Varsovia

Jordi Sierra i Fabra fue una de estrellas de la Feria del Libro de Varsovia, que tuvo a la cultura catalana como invitada especial a través del Instituto Ramón Llull. Jordi, que ha publicado una docena de obras en Polonia y tiene pendientes de aparición varias más, dio charlas en bibliotecas, participó en diversos debates (Barcelona Negra, policiaco; música y literatura; violencia juvenil), y también firmó libros a sus fans en los stands de sus editores en aquel país, Albatros (novela policiaca, especialmente su personaje Miquel Mascarell) y Akapit (narrativa infantil y juvenil).

Uno de los actos más destacados fue la charla con los jóvenes futbolistas de la escuela que el Futbol Club Barcelona tiene en Polonia, en la que estuvo acompañado por el vicepresidente del Club, Carles Vilarrubí.

Jordi Sierra i Fabra a la Fira del Llibre de Varsòvia

Jordi Sierra i Fabra va ser una de les estrelles de la Fira del Llibre de Varsòvia, que va tenir a la cultura catalana com convidada especial a través de l’Institut Ramón Llull. Jordi, que ha publicat una dotzena d’obres a Polònia i té pendents d’aparició diverses més, va oferir diverses xerrades a biblioteques, va participar en diversos debats (Barcelona Negra, policíac; música i literatura; violència juvenil), i també va signar llibres als seus fans en els estands dels seus editors en aquell país, Albatros (novel•la policíaca, especialment el seu personatge Miquel Mascarell) i Akapit (narrativa infantil i juvenil).

Un dels actes més destacats va ser la xerrada amb els joves futbolistes de l’escola que el Futbol Club Barcelona té a Polònia, on va estar acompanyat pel vicepresident del Club, Carles Vilarrubí.