ENA’18. Del 19 al 23 de novembre de 2018

Arriba la VIª Edició: ENA’18, Estat de la Nació de l’Art, a la Fundació Jordi Sierra i Fabra del 19 al 23 de novembre. Durant aquesta setmana, el Centre Cultural de la Fundació s’omplirà de grans referents en el món de l’art per parlar sobre el moment actual que viuen diferents disciplines artístiques al nostre país.

A través d’una conversa moderada per un professional d’alt nivell, podrem conèixer com els diferents artistes viuen i veuen la situació actual de l’art al nostre país.

PROGRAMA #ENA18

En les passades edicions vam poder comptar amb la presència de Pep Munné, Montse Guallar, Paco Ibáñez, Maite Carranza, Ramon Puig, Xavier Serrat, Joan Vives, Maria del Mar Bonet, Víctor Amela, Álvaro Solerarpa, Isona Passola, Elisenda Roca, Roger Mas, Care Santos, Martín Frías, Ricard Reguant, Ernesto Fontecilla, Màrius Serra, Gerard Quintana, Manuel Huerga, Mario Gas, Carme Solé-Vendrell, Andreu Martín, David Carabén i Eduard Cortés.

Us hi esperem!